ГОЛОВНА КОМАНДА ТЕХНІКА ДИПЛОМИ ФАЙЛИ ГАЛЕРЕЯ ГОСТЬОВА ФОРУМ
Головна » 2007 » Грудень » 19 » RBR-RU-2007-2008. Memorial Rally
RBR-RU-2007-2008. Memorial Rally
14:22
На цьому ралі ми пригадували ралістів, які пішли від нас - Річарда Бернса, Коліна МакРея та звичайно Андрія Александрова.

К. Коломієць: "Шейкдаун я їхав з іншим штурманом, тому головною задачею було не тренування бойового проїзду, а відчути як поводить себе авто на цих замерзших асфальтових доріжках. За основу був взятий асфальтові налаштування з Ралі Україна. Після першого допу - вніс деякі зміни і вже на 2-му допі шейкдауна було вирішено їхати на цих налаштуваннях."

"Перший доп першого дня ралі був дуже важким, з штурманом ми ще в бойовому режимі на снігу не працювали тому я почав їхати обережно. Але її (обережності) не вистачало, в першій же лівій трійці я відчув на собі, як каже Мікко Хірвонен, "старшний момент". Далі вирішив не ризикувати і їхати спокійно."


"На СД2 та СД3 потихеньку почав прибавляти в темпі, нікаких ризиків. На СД3 почав не так давити на газ, шоб мінімізувати букс коліс."

"На сервісі мені підрихтували кузов і ми поїхали на наступну секцію ралі. Але механіки повідомили про те, що КПП пошкоджена."

"Після сервісу почав йти сніг, на СД4 він був легким і практично не заважав, але СД5 зустріла нас цілим снігопадом, видимість була погана, тому работа штурмана була вирішальною в таких умовах. Відпрацював він на 5!"

"На другому сервісі полагодили коробку та кузов. На цьому етапі у нас нічого не ламалось, Слава Богу!"

"СД7: на перепроїзді 1-ї СД я був також обережний, але вже був більш впевнений на повтороному проїзді. Аде побачивши, що до Александра Вікінга в абсолюті всього 2 секунди, вирішив на останній СД трохи натсинути в межах розумного. І на СД8 це дало свої плоди, показали 2-й час в групі Н4 і 9-е в асболюті. Але еще більше радості було післе того як я побачив, що обійшов Алексндра в асболюті."

Нажадь в другий день Кирил Коломієць не зміг дістатися фінішу через аварію.

Що стосується Руслана Ткачука, то за його словами перший день став ледь не найкоротшим в його сімралійній кар'єрі. Аварія на перших 200-300 метрах...

Руслан Ткачук: "Після такого 1-го легу старт на другому носив чисто символічний характер. Проте бажання "подріфтувати" перемогло і я стартував... Ралі пройшло доволі рівно. А всі пригоди обмежилися погнутою рульовою рейкою і розворотом..."

"Коли я тільки фінішував, то думав, що в очках я не опинюся - штраф по суперралі був ДУЖЕ великим. Проте, виявилось що цей етап зібрав багато аварій, і я опинився на 14 позиції в групі Н4."

Щодо Олександра Підлуського, то йому і в перший день, і в другий прийшлося зійти з траси завчасно.

В перший день зійшов по технічним причинам на переїзді між СД6 і СД7. Як пізніше вияснили механіки, причиною сходу стали неполадки в електроніці...

"В другий день я намагався їхати обережно, що просто фінішувати. Проте коли до кінця ралі залишилося 2 СД мені не вистачило уважності - на правій трійці пізно почав гальмувати (резина на той момент вже була майже лиса) і врізався в дерев'яний паркан."

Переглядів: 739 | Додав: sasha | Рейтинг: 0.0/0 | |
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Форма входу

Пошук

Календар

«  Грудень 2007  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Друзі сайту

чемпіонати:
команди:

RALLY.IN.UA

WRC.COM

Статистика

Sasha Pidlusky & Wild West VRT © 2007-2018