ГОЛОВНА КОМАНДА ТЕХНІКА ДИПЛОМИ ФАЙЛИ ГАЛЕРЕЯ ГОСТЬОВА ФОРУМ
Головна » 2007 » Листопад » 27 » RBR-RU-2007-2008. Rally Latvija
RBR-RU-2007-2008. Rally Latvija
22:54
Після доволі успішного ралі Україна команда відправилась на наступний етап чемпіонату РБР-РУ - Ралі Латвія. Завдання перед пілотами ставилось фінішувати в очковій зоні. Проте чвоє вагоме слово сказала природа. Протягом двох дні пілотам пришлося боротися не тільки з суперниками, а й з важким покриттям. Мокрий гравій не давав розслабитись ні на хвилину.

Кирило Коломієць: "Субота почалась для мене нервово. Їхалось повільно, але впевнено..."
- "На 2-му сервісі через надмірне хвилювання і знервованість я попросив механіків ремонтувати КПП. На 10 хвилинному сервісі це автоматично вилилось в 1:40 штрафу... Докупи після цього інцеденту я й розсердився..."
- В кінці першого дня метеорологи обіцяли погіршення погоди. Ти намагався переграти суперників у виборі покришок?
- "Мені повідомили, що на двох останніх відрізках буде йти дощ, на першому - менший, а другому - злива. Подумавши я вибирав проміжний тип гуми з розрахунку на те, що на СД7 здебільшого прямі і на мокра гума буде мене гальмувати на прямих. Отже вибрав проміжний і поїхав..."
-
І що ж трапилось на СД7?
- "Практично на перших метрах в лівій трійці втратив зчеплення з дорогою, мене винесло на зовнішній радіус, де я і зустрівся з деревом.."

- Що трапилось в другий день?
- "Я їхав в нормальному моральному стані. Але на СУ5 дався в знаки маленький словесний запас мого штурмана і замість лівий 4 мінус, він сказав просто лівий 4. Результат - переворот і пошкоджене зчеплення - схід."


Попри всі намагання екіпажу № 506 (Руслан Ткачук) фінішувати на ралі Латвія не вдалося. Причина банальна – схід на дорожній секції.
- "Ралі для мене почалося на мажорній ноті. Вдалося «зловити» необхідний темп, який би гарантував доїзд при високій імовірності потрапляння в очкову зону. Як наслідок, вдалося завершити 1-й лег на 10-му місці у групі N. Щоправда були і неприємності. «Подвійні вуха» на СД«Таннер» та жорсткий контакт із обочиною на СД «Сіпіркакім». Останній призвів до пошкодження рульового та проблем із керуванням на наступному допі."

- Як прошов другий день?
- "На початку 2-го легу я вирішив трохи сповільнитися. Тому 5-ть перших допів пройшли без пригод, що дозволило на час проходження утримувати 11-те місце. Та добратися до СВ 6 не вдалося - схід між допами."

Екіпажу № 505 (Олександр Підлуський) все ж таки вдалося фінішувати.
"В перший день я привикав до покриття - вологого гравію. Як тільки мені здалося, що звик - втратив зчеплення з трасою і врізався в дерево."

"Другий день почав з завданням просто доїхати (доповзти) до фінішу. Їхав вкрай обережно. Ця тактика себе виправдала - фініш в очках."
Переглядів: 831 | Додав: sasha | Рейтинг: 5.0/1 | |
Всього коментарів: 1
0
1 MSC   [Матеріал]
Чудові коментарі до єтапів, чудовий сайт, просто нема слів.
Так тримати.
Нажаль не усі команді взмозі таке зробити, якби могли можливо віртуальний автоспорт вийшовби на новий, якісніший рівень.
П.С. Навіть у більшості справжніх команд нема таких сайтів.

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Форма входу

Пошук

Календар

«  Листопад 2007  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930

Друзі сайту

чемпіонати:
команди:

RALLY.IN.UA

WRC.COM

Статистика

Sasha Pidlusky & Wild West VRT © 2007-2020