Після доволі успішного ралі Україна команда відправилась на наступний
етап чемпіонату РБР-РУ - Ралі Латвія. Завдання перед пілотами ставилось
фінішувати в очковій зоні. Проте чвоє вагоме слово сказала природа.
Протягом двох дні пілотам пришлося боротися не тільки з суперниками, а
й з важким покриттям. Мокрий гравій не давав розслабитись ні на хвилину.
Кирило Коломієць: "Субота почалась для мене нервово. Їхалось повільно, але впевнено..."
- "На 2-му сервісі через надмірне хвилювання і
знервованість я попросив механіків ремонтувати КПП. На 10
хвилинному сервісі це автоматично вилилось в 1:40 штрафу... Докупи
після цього інцеденту я й розсердився..." - В кінці першого дня метеорологи обіцяли погіршення погоди. Ти намагався переграти суперників у виборі покришок? - "Мені повідомили, що на двох останніх відрізках буде йти дощ, на
першому - менший, а другому -
злива. Подумавши я вибирав проміжний тип гуми з розрахунку на те, що на
СД7 здебільшого прямі і на мокра гума буде мене гальмувати
на прямих. Отже вибрав проміжний і поїхав..."
- І що ж трапилось на СД7?
- "Практично на перших метрах в лівій трійці втратив зчеплення з
дорогою, мене винесло на зовнішній радіус, де я і зустрівся з деревом.."
- Що трапилось в другий день?
- "Я їхав в нормальному моральному стані. Але на СУ5
дався в знаки маленький словесний запас мого штурмана і замість лівий 4
мінус, він сказав просто лівий 4. Результат - переворот і пошкоджене
зчеплення - схід."
Попри всі намагання екіпажу № 506 (Руслан Ткачук) фінішувати на ралі Латвія не вдалося.
Причина банальна – схід на дорожній секції. - "Ралі для мене почалося на
мажорній ноті. Вдалося «зловити» необхідний темп, який би гарантував
доїзд при високій імовірності потрапляння в очкову зону. Як наслідок,
вдалося завершити 1-й лег на 10-му місці у групі N. Щоправда були і
неприємності. «Подвійні вуха» на СД«Таннер» та жорсткий контакт із
обочиною на СД «Сіпіркакім». Останній призвів до пошкодження рульового
та проблем із керуванням на наступному допі."
- Як прошов другий день?
- "На початку 2-го легу я
вирішив трохи сповільнитися. Тому 5-ть перших допів пройшли без пригод,
що дозволило на час проходження утримувати 11-те місце. Та добратися до
СВ 6 не вдалося - схід між допами."
Екіпажу № 505 (Олександр Підлуський) все ж таки вдалося фінішувати. "В перший день я привикав до покриття - вологого гравію. Як тільки
мені здалося, що звик - втратив зчеплення з трасою і врізався в дерево."
"Другий день почав з завданням просто доїхати (доповзти) до фінішу.
Їхав вкрай обережно. Ця тактика себе виправдала - фініш в очках."
Чудові коментарі до єтапів, чудовий сайт, просто нема слів. Так тримати. Нажаль не усі команді взмозі таке зробити, якби могли можливо віртуальний автоспорт вийшовби на новий, якісніший рівень. П.С. Навіть у більшості справжніх команд нема таких сайтів.
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]