На цьому ралі ми пригадували ралістів, які пішли від нас - Річарда Бернса, Коліна МакРея та звичайно Андрія Александрова. К. Коломієць: "Шейкдаун я їхав з іншим штурманом, тому головною задачею було не
тренування бойового проїзду, а відчути як поводить себе авто на цих
замерзших асфальтових доріжках. За основу був взятий асфальтові налаштування
з Ралі Україна. Після першого допу - вніс деякі зміни і вже на 2-му
допі шейкдауна було вирішено їхати на цих налаштуваннях." "Перший доп
першого дня ралі був дуже важким, з штурманом ми ще в бойовому режимі
на снігу не працювали тому я почав їхати обережно. Але її (обережності)
не вистачало, в першій же лівій трійці я відчув на собі, як каже Мікко
Хірвонен, "старшний момент". Далі вирішив не ризикувати і їхати
спокійно."
"На СД2 та СД3 потихеньку почав прибавляти в темпі, нікаких ризиків.
На СД3 почав не так давити на газ, шоб мінімізувати букс коліс." "На сервісі мені підрихтували кузов і ми поїхали на наступну секцію ралі. Але механіки повідомили про те, що КПП пошкоджена." "Після сервісу почав йти сніг, на СД4 він був легким і практично не
заважав, але СД5 зустріла нас цілим снігопадом, видимість була погана,
тому работа штурмана була вирішальною в таких умовах. Відпрацював він на
5!" "На другому сервісі полагодили коробку та кузов. На цьому етапі у нас нічого не ламалось, Слава Богу!" "СД7: на перепроїзді 1-ї СД я був також обережний, але вже був більш
впевнений на повтороному проїзді. Аде побачивши, що до Александра
Вікінга в абсолюті всього 2 секунди, вирішив на останній СД трохи
натсинути в межах розумного. І на СД8 це дало свої плоди, показали 2-й
час в групі Н4 і 9-е в асболюті. Але еще більше радості було післе того
як я побачив, що обійшов Алексндра в асболюті."
Нажадь в другий день Кирил Коломієць не зміг дістатися фінішу через аварію.
Що стосується Руслана Ткачука, то за його словами перший день став ледь не найкоротшим в його сімралійній кар'єрі. Аварія на перших 200-300 метрах...
Руслан Ткачук: "Після такого 1-го легу старт на другому носив чисто символічний
характер. Проте бажання "подріфтувати" перемогло і я стартував... Ралі
пройшло доволі рівно. А всі пригоди обмежилися погнутою рульовою рейкою
і розворотом..."
"Коли я тільки фінішував, то думав, що в очках я не опинюся - штраф по суперралі був ДУЖЕ великим. Проте, виявилось що цей етап зібрав багато аварій, і я опинився на 14 позиції в групі Н4."
Щодо Олександра Підлуського, то йому і в перший день, і в другий прийшлося зійти з траси завчасно.
В перший день зійшов по технічним причинам на переїзді між СД6 і СД7. Як пізніше вияснили механіки, причиною сходу стали неполадки в електроніці...
"В другий день я намагався їхати обережно, що просто фінішувати. Проте коли до кінця ралі залишилося 2 СД мені не вистачило уважності - на правій трійці пізно почав гальмувати (резина на той момент вже була майже лиса) і врізався в дерев'яний паркан."
|