До фінішу 5 етапу RBR-RU-2007-2008 Siberian Rally добралися всі три екіпажи команди. Проте очки команді приніс тільки Руслан Ткачук. Олександр Підлуський не попав в очкову зону, а Кирило Коломієць вже після ралі отримав дискваліфікацію за невідповідність налаштувань дозволеним параметрам. Руслан Ткачук: «В загальному 1 лег пройшов досить рівно, хоча уникнути дрібних неприємностей не вдалося. На СВ2 при проходженні повороту по внутрішньому радіусу відбусвя жорсткий контакт із обочиною. На СВ4 - два вильоти, які пошкодили ліву передню підвіску. Отже я втратив багато часу. Шостий доп запамятався розворотом.»
«Відверто кажучи, не вдалося зловити необхідний темп. А спроби пришвидчитися закінчувалися помилками, які згадані вище. В результаті мінімальне відставання від лідера групи становить порядка 6 хв. Натомість до фінішу добирається більшість стартувавших екіпажів. Тому, щоб набрати очки, треба рухатися швидше...»
«Щодо другого дня, то результати першого не спонукали до надмірних "атак". Кожен пілот ішов своїм темпом і після чергового допу розриви невпинно збільшувалися. Догнати попередника шансів не було, а поступити місцем можна було хіба в наслідок значної помилки. Тому я вибрав такий темп, який би дозволив поборотися за очки без надмірного ризику. Всі проблеми звелися до кількох незначних вильотів на обочину та парою-трійкою незатяжних рохворотів. Болід відпрацював на відмінно!»
Кирило Коломієць: «Перший лег був для мене пристрілкою. Потрібно було зрозуміти як машина поводиться в сніжних умовах. Ще дуже важко було звикнути до стенограми, вона навіть на стандартних трасах була різна - тому доводилося їхати 800-1000 метрів і розуміти що є "п'ятірка" і що є "четвірка" на цьому СУ.»
«Маючи невеликий досвід їзди на сніжних доріжках знав, що якщо роздовбаєш машину з початку ралі... те ралі тобі не закінчити нормально. Тому їхав акуратно і неспішно, на всіх трамплінах старався відчувати землю "під шипами" і відповідно пригальмовував перед передбачуваним польотом, але не завжди це виходило»
«На цьому ралі я зовсім відмовився від проглядання результатів. Сильно вже мене насторожили ті 150 метрів проїхані на Меморіал ралі після установки "А якщо я трохи піднажму..." На фініші першого дня опинилося що зливаю я пристойно, але тактику на другий день це не змінило. Все по колишньому: "Ніяких стрибків!, Ніяких заметів!, ніяких розворотів!"»
«Правда вже на другому легу я виконував тільки дві перші умови. Торкання «носом» об бруствер в ту ж мить приводило до розвороту. Таких митей на 16-му СУ було цілих 3!»
Олександр Підлуський: «Вже в першому повороті першого СВ я помилився і загруз в заметі. Результатом стал погнута стійка заднього лівого колеса. Управління стало дуже важким... Про якусь боротьбу і мови не було. Я намагався за будь-яку ціну дотягнути до сервісу, проте на другому СВ після невеликого крампліну втратив зчеплення з дорогою і вилетів на зовнішній радіус. Там на моєму шляху виявилось дерево».
«В другий день завдання було одне – доїхати і отримати досвід їзди на снігу. Завдання виконав. Була надія, що буде багато сходів і я фінішую в очках. Проте величезний штраф за перший день і фініш близько 25 екіпажів перекреслив мої сподівання на очки...»